מוקד שירות לקוחות

להלן מידע על שעות הפעילות
 
קבלת קהל במשרדי הגיחון הראשיים:

קבלת קהל במשרדינו הראשיים, רחוב דרך חברון 101, בית אומות, קומה ב'.
 
בימים ובשעות כדלהלן:
א - ה בין השעות:  8:00 - 18:00
יום ו' בין השעות:   8.00 - 13.00
 
קבלת קהל במשרדינו שבכיכר העירייה:
 
קבלת קהל במשרדינו השוכנים בבנין העירייה, כיכר ספרא 1, קומת כניסה:
בימים ובשעות כדלהלן:  א,ב,ד,ה  בין השעות 8.00 - 13.00, ביום ג' בין השעות 15.00 - 18.00.
 
 
קבלת קהל במשרדינו שבמבשרת ציון, בנין המועצה:
 
ימים א' - ה', משעה 8.00 - 13.00
יום ג' גם אחה"צ, משעה 16.00 - 18.00
 

מוקד טלפוני צרכני לבירור חשבונות מים:

מספר טלפון: 5651111 02, או חיוג מקוצר *2070  מספר נוסף: 800093 1800
כל מסמך או בקשה בכתב כולל בקשות לשינוי חזקה, הוראות קבע, הנחה לנזילה וכיוצ"ב יש לשלוח לפקס: 5651294 02 או 15325651111
כמו כן לדוא"ל: mail.moked@hagihon.co.il

בקשות לשינוי או עדכון מספר נפשות:
 
ניתן לבצע בטופס מקוון - לחץ כאן להעברה אל הקובץ או ניתן לשלוח לדוא"ל:  nefashot@hagihon.co.il  או לפקס מספר 0774704078
 
 
בימים ובשעות כדלהלן: 
 
מיום א',ג',ה', החל משעה 7.30 - 18.00. ימים ב', ד' 7.30 - 19.00.
יום ו': 7.30 - 13.00
  
מוקד טלפוני תפעולי לטיפול בתקלות מים וביוב:
 
פועל 24 שעות ביממה, כל השנה.
טלפונים: 5651111 02, *2070,   מספר נוסף: 800093 1800
פקס: 5651313 02
 
אפשרויות תשלום חשבון המים:
  • לשלם את החשבון או השוברים באמצעות רשות הדואר / בנקים.
  • ניתן להתקשר טלפונית או לפנות אישית למוקדי השירות, לפי הפרטים לעיל, ולשלם עם נציג שירות באמצעות כרטיס אשראי.
  • להתקשר לפי הפרטים לעיל ולשלם באמצעות הטלפון, לפי פרטי כרטיס אשראי. ( לוחצים 1 בנתב הטלפוני).
  • באמצעות הוראת קבע בכרטיס אשראי או בנק.
  • באמצעות את האינטרנט של התאגיד.
פניות ציבור בכתב:
 
כתובת לשליחת פניות בכתב בלבד: חברת הגיחון, בית אומות, רחוב דרך חברון 101, (פינת רחוב ינובסקי 1)
או לת.ד. 10118  ירושלים  9110002.
מספר פקס לשליחת פניות בכתב: 5651193 02.
ניתן לפנות גם בדואר אלקטרוני: peniyot@hagihon.co.il
 
שירות צ'אט (שיחוח) בעברית וערבית
 
מדי יום ראשון עד חמישי - בין השעות 10.00 - 14.00 באתר האינטרנט של הגיחון www.hagihon.co.il
 
דובר הגיחון
 
דובר הגיחון, מר יחיאל סבר.
לפניות אל הדובר בדוא"ל בלבד: ys0527631127@gmail.com
 
שינוי חזקה: 
בקשות לשינוי חזקה על נכסים לאחר קנייה / מכירה או השכרה, יש לשלוח בצירוף כל המסמכים הדרושים לדוא"ל: fax_change_name@hagihon.co.il או לפקס: 0774703048
 
 
ממונה שירות לקוחות 
 
מקבל פניות או תלונות בכל הנושאים המטופלים על ידי החברה.
כל פנייה בכתב יש לשלוח לגברת קרן גלנצר - מנצור, ממונה על שירות הלקוחות, כתובת: בית האומות, דרך חברון 101 ירושלים 91100 או לת.ד. 10118 סניף גאולים ירושלים ו/או לפקס מספר: 5651193 02. דוא"ל: peniyot@hagihon.co.il

כל פנייה ניתן כמובן לשלוח גם לכתובת דואר אלקטרוני של המחלקה לפניות ציבור: peniyot@hagihon.co.il
 
 
מחלקת אגרות והיטלים:
 

               1.      קבלת קהל:

בבית אומות, דרך חברון 101 ירושלים.
בימים א'-ה' בין השעות 08:00-18:00 וביום ו' בין השעות 08:00-13:00.

2.      מענה טלפוני:

במספרים הבאים: 02-5651315, 02-5651310, 02-5651189
בימיים א'-ה' בין השעות 08:00-10:00 ו- 14:00-18:00.

בין השעות 10.00-14.00 אפשר להשאיר הודעה ונחזור אליכם בהקדם.

3.      מענה מיידי בדואר אלקטרוני:

בכל עת, ניתן לפנות בכל עניין, סוגייה או שאלה, בדוא"ל  Agrot.Account@hagihon.co.il

4.      משלוח מסמכים או בקשות בכתב:

חברת הגיחון, דרך חברון 101 ירושלים 9110002, או ת.ד. 10118 ירושלים.

ניתן לשלוח מסמכים או מכתבים בפקס מספר 1532-5651189.
ניתן לצור קשר בדוא"ל  
Agrot.Account@hagihon.co.il

** יש לציין על כל מסמך את פרטי הלקוח, תיק בנייה, חשבון חוזה וכיוצ"ב לפי העניין.

לידיעתך, בנושאים הקשורים לאגרות והיטלים ניתן תמיד לפנות גם אל:
מנהלת המחלקה: גברת נטלי לוי, דוא"ל  
natali.levi@hagihon.co.il


פרטי התקשרות עם רשות המים:

אתר האינטרנט של רשות המים: www.water.gov.il

משלוח פנייה באמצעות טופס מקוון - לחץ כאן

 פקס: 037605702

כתובת למשלוח דואר:  יחידת פניות הציבור רשות המים, תל אביב, רחוב המסגר 14,  ת.ד 20365 .